اثبات اینکه برنامه نویسی دقیقاً همان چیزی است که ممکن است در جستجوی آن باشید

ساختار انتخاب که ساختار تصمیم نیز نامیده می شود، یکی از سه ساختار کنترلی اساسی است که در برنامه نویسی استفاده

توسط مدیر سایت در 24 تیر 1403

ساختار انتخاب که ساختار تصمیم نیز نامیده می شود، یکی از سه ساختار کنترلی اساسی است که در برنامه نویسی استفاده می شود. سه میکروفون در سر آسیمو قرار دارد. آسیمو می تواند اشیاء در حال حرکت را با تفسیر تصاویر گرفته شده توسط دوربین ها در سر خود تشخیص دهد. توصیف تصاویر به این روش به برنامه اجازه می دهد تا بخش های وسیعی از یک تصویر -- بخش هایی که ممکن است متشکل از صدها پیکسل در یک فایل بیت مپ باشد -- را به صورت چند شکل ذخیره کند. تلویزیون دسترسی عمومی ممکن است تصوراتی از تقلیدهای «دنیای وین» به شما بدهد، اما برای بسیاری از مردم در سراسر ایالات متحده، تلویزیون دسترسی عمومی راهی حیاتی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات، خلاقیت و تقویت روابط اجتماعی است. این شامل در دسترس قرار دادن استودیو، تجهیزات و کارکنان پشت صحنه برای افرادی است که می خواهند یک برنامه را در تلویزیون دسترسی سایت عمومی کلیک کنید پخش کنند. در واقع، اگر مشترک کابلی هستید، احتمالاً برای نمایش هایی که در تلویزیون دسترسی عمومی پخش می شود، هزینه می کنید.

A rt​icle has  been c᠎reat​ed by G​SA Content G​ener​ator ​DE MO.

شرکت‌های تلویزیون کابلی بر اساس یک مدل کسب‌وکار انتفاعی ساخته شده‌اند و مشترکان کابلی متوسط ​​شش درصد افزایش سالانه برای همان سطح خدمات پرداخت می‌کنند. ظهور تلویزیون دسترسی عمومی در اوایل دهه 1970 بر اساس بخش 611 قانون ارتباطات اتفاق افتاد، تصمیمی برجسته که به مقامات محلی حق رای دادن این امکان را داد که از شرکت های کابلی بخواهند کانال هایی را برای استفاده عمومی، آموزشی یا دولتی (PEG) کنار بگذارند. حسگرهای نیرو در مچ‌های آسیمو به آسیمو اجازه می‌دهند در هنگام برداشتن سینی، دادن فایل به شما یا تکان دادن دست‌تان، میزان نیرویی را که باید استفاده کند، قضاوت کند. حرکت ASIMO با کنترل از راه دور ممکن است چندان پیشرفته به نظر نرسد، اما ASIMO این توانایی را دارد که مراحل خود را خود تنظیم کند. اگرچه ممکن است به نظر یک حرکت کاملا نوع دوستانه به مردم اجازه دهد تا آزادانه برنامه های تلویزیونی برای جامعه گسترده تر ایجاد کنند، اما کاملاً بدون هزینه نیست. اگرچه ممکن است بسته به منطقه متفاوت باشد، در بیشتر موارد شما باید قبل از پخش برنامه خود در تلویزیون کابلی، در یک جهت گیری شرکت کنید و در کلاس های آموزشی تولید شرکت کنید. ASIMO از دید استریوسکوپی و یک الگوریتم دید اختصاصی استفاده می کند که به آن امکان می دهد اشیا را ببیند، تشخیص دهد و از برخورد با اشیا اجتناب کند، حتی اگر جهت و نور آنها با موارد موجود در پایگاه داده حافظه اش یکسان نباشد.

حسگرها به آسیمو کمک می کنند تا اختلافات بین نقشه داخلی منطقه از پیش برنامه ریزی شده در حافظه آن و محیط واقعی را برطرف کند. ثبت آدرس حافظه برای دسترسی به آدرس هر سلول حافظه استفاده می شود. یک کانال دسترسی عمومی می تواند توسط یک شرکت کابل یا شخص ثالثی که توسط شرکت کابل تعیین شده است، اداره شود. به این ترتیب، اگر ASIMO را از رایانه شخصی کنترل می کنید، می توانید آنچه را که ASIMO می بیند، ببینید. در طول مسیر به آنها مهارت های زیادی مانند حل مسئله، خلاقیت و منطق می آموزد. هنگام هل دادن گاری، حسگرهای نیروی آسیمو به ربات کمک می کنند تا میزان نیروی مورد نیاز برای هل دادن گاری را تنظیم کند (برای مثال، اگر سنسورها شیب را تشخیص دهند، آسیمو می تواند گاری را با نیروی بیشتری هل دهد). پروژه های نرم افزاری فردی معمولاً از پنج زبان برنامه نویسی یا بیشتر استفاده می کنند. برنامه‌نویسانی که می‌خواهند بدون هیچ مشکل و مشکلی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ویژگی‌های بیشتری را به یک برنامه اضافه کنند، این دانش پایتون را بسیار مفید خواهند یافت. این ویژگی ها می توانند عملکرد سیستم را تا حد زیادی افزایش دهند. این می تواند بر روی ویندوز، لینوکس و از اینجا Sugar اجرا شود. می توانید کاری کنید که آسیمو به جلو، عقب، پهلو، مورب، در جای خود بچرخد، در گوشه ای راه بروید یا دایره ای بدوید. ASIMO می تواند تشخیص دهد که صدای مکان از آن می آید و سپس به سمت آن سمت بچرخد.

آسیمو می‌تواند اطلاعات جمع‌آوری‌شده توسط دوربین‌های خود را یکپارچه کند و حسگرها را وادار کند تا در حالی که دست‌هایشان را گرفته‌اند، همگام با شخص حرکت کنند. اگر آن را بخواهید به جلو برود و با شیب یا مانعی روبرو شود، آسیمو به طور خودکار مراحل خود را برای سازگاری با زمین تنظیم می کند. همه نوازندگان گیتار این مهارت را ندارند. لازم نیست نامزد بالقوه شما در بازارهای جهانی، مالی و محلی آگاه باشد، اما اگر یک برنامه نویس جاوا را استخدام کنید که بتواند نحوه کار آنها را درک کند و مشکلی در انعطاف پذیری وظایف نداشته باشد، قطعا کمک خواهد کرد. حسگرهای اولتراسونیک با تشخیص اشیاء اطراف به جهت دهی آسیمو کمک می کنند. آسیمو علاوه بر دوربین‌هایی که در سر خود دارد، چندین حسگر دارد که به آن کمک می‌کند در محیط‌ها مانور دهد و با اشیا و افراد تعامل داشته باشد. آنها به شما کمک می کنند تا با ایجاد یک رابطه بیش از حد جدول، یک فیلد جستجوی ساده را درک کرده و ایجاد کنید. اگر به گیرنده خروجی می دهید، به دنبال کارتی با خروجی های دیجیتال کواکسیال یا نوری باشید تا بهترین نتایج را داشته باشید. برای مثال، اگر قرار بود به دفتر هوندا بروید و یک کارت آی‌سی به‌عنوان پاس بازدیدکننده دریافت کنید، آسیمو می‌تواند پس از خواندن الکترونیکی اطلاعات رمزگذاری‌شده روی کارت، به شما خوشامد بگوید و شما را به اتاق مناسب هدایت کند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد منابع بدست آورید به سایت از اینجا ما مراجعه کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن